Hi ik ben lily.
Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik graag advies wil en de behoefte voel om te praten over mijn ontwenning. Ik heb accuut moeten stoppen van 25 mg naar 0. Heb het 2 jaar gebruikt. Nu moet ik wel al zeggen dat ik de laatste maanden de pil vaak brak dus dat komt denk ik neer op ong 15/20 mg wat ik dagelijks nam. Ik heb nu accuut ermee moeten stoppen 8 dagen geleden en heb denk ik best wel intense afkickverschijnselen. Zijn er meer ervaringen van mensen die bijvoorbeeld van tussen de 20 en 12.5 mg per dag naar 0 zijn gegaan. En hoelang heeft het geduurd.
Seroquel โ 25 โ Net gestopt 8 dagen, 2 jaar gebruikt โ actively tapering | without clinician
Hoi Lilly, Ik gebruik Seroquel, 25 mg. Ik ben nog niet klaar om het af te bouwen omdat ik een ander medicijn afbouw. Maar je zult snel vrienden vinden die kunnen helpen. Wij zijn er voor je. We raden vooral aan om de dosering NIET te veel te veranderen, omdat dat allerlei pijnlijke symptomen kan veroorzaken. Ik hoop dat je het gedeelte over Seroquel op deze site kunt lezen. Dat heeft mij erg geholpen. Ik gebruik Google Translate om dit bericht te typen. Ik hoop dat je deze site kunt vertalen voor jouw taal!
atypical in presentation of side effects, super sensitive to small doses and general delayed responder. never took a psych med that didn't' make me sick immediately with infections and restless legs. have never been able to tolerate being on them, but have never had support to get off so I've been bouncing back and forth. i don't like capital letters. sorry. Paxil โ 1 mg โ 2 yrs โ holding until Oct. 7 doc appt. Seroquel โ 50 โ planning taper | trileptal -75 planning taper prasozin 1 mg planning taper started my psych med saga in 2001 and wish I never had. I had some difficulties with sleep and anxiety, but NOTHING like what was in store for me after trying every med out there. My last treatment center promised to "get me totally off" in 2022 but it was a lie. They just switched drugs and added more and more in a desperate attempt to help me "stabilize," so they could call me a "success story" once insurance stopped paying. I agree with those who state that this industry needs to change. AND I'm working on not being resentful about my suffering because it doesn't help anyone.
Hi Anne, Dankjewel voor je reactie. Ik moest er helaas accuut me stoppen vanwege een acute allergische reactie, mijn leverwaarden bleken te hoog dus mogelijk werd mijn quetiapine ineens langzamer afgebroken waardoor er een stapeling was ontstaan en een allergische reactie. Dus accuut gestopt. Kan de komende maand er sws dus ook niet meer aan beginnen dus ik zal hier doorheen moeten maar vind het heel lastig. Hoop dat ik van jou of andere mensen met ervaring hiermee mag gaan horen wat zij hebben ervaren, hoelang het duurt en ook mogelijk tips om de afkick door te komen. Groetjes van deze op dit moment erg onrustige meid ๐ ๐ฅฐ
Seroquel โ 25 โ Net gestopt 8 dagen, 2 jaar gebruikt โ actively tapering | without clinician